środa, 26 sierpnia 2015

SELFIE TAG.


Jako,że trochę nudno jest tutaj na tym blogu.Tylko same zdjęcia i zdjęcia.Przyszedł czas na TAG. SELFIE TAG.

Jaka jest twoja najlepsza cecha fizyczna?
Moje nogi. I usta.Czemu? Bo tak. Po prostu mi się podobają.

Gdybyś mogła odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi to gdzie byś pojechała i dlaczego tam?
Australia.Bo kangury,widoki,koala.

Co potrzebujesz żeby poczuć się lepiej gdy jesteś chora?
Snu.Dużo snu.I herbatki miętowej.


 Jaką jedną poradę dałabyś młodzieży i dlaczego?
Nie bądźcie fałszywi.Szczerość jest lepsza.

Jak myślisz jakim zwierzęciem byłaś/mogłabyś być w swoim poprzednim wcieleniu?
Jednorożec albo kotem.

 Gdybyś mogła cofnąć się w czasie co byś zmieniła?
Nic.
Nie.Chwilka, cofnęłabym się czasie żeby nie ścinać włosów.To głupie i przykre.


Co robisz dla rozrywki w weekendy?
Obecnie weekend nie różni się niczym od normalnych dni.Wstaję kiedy chcę, robię zdjęcia, wyjdę na miasto, pojadę gdzieś.

Co denerwuje Cię w miejscu gdzie pracujesz?
Nie mam pracy.Moją mini pracą jest fotografia.Jestem z tych szczęściarzy,którzy mogą (trochę) zarobić swoim hobby.

Nie mogę żyć bez...
SNAPCHATA! Od kilku tygodniu mam zepsuty telefon i trudno mi jest bez snapa...czasami siostra mi pożycza telefon bym widziała co się na świecie dzieje.Ale niedługo wraca, więc obserwujcie bajka33 . Bez internetu.

Jakbyś mogła mieć jedną super moc w swoim życiu, którą byś wybrała?
Nieśmiertelność. 




3 komentarze:

  1. Zdjęcia bardzo klimatyczne.. całkiem fajne, podobają mi się. Odpowiedzi z chęcią przeczytałam.

    recenzjeksiazkomaniacy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sesja zapraszam do mnie nie długo pojawi się również moja 1 sesja :)
    http://sylwiamusic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, pięknie wyglądasz!:)
    Odpowiedzi również bardzo faajne:)

    OdpowiedzUsuń