piątek, 22 maja 2015

Czas na zmiany.

Czas na zmiany,czyli co mi zrobiłam z włosami.
Zacznę od tego,że ja przez ostatnie...hmmm..3 lata nie robiłam nic.Nie farbowałam, nie ścinałam i tak sobie żyły.Ale przez ostatnie 2 miesiące nachodziły mnie myśli podcięcia ich trochę.W ty tygodniu zaczęłam przeglądać zdjęcia z gimnazjum i natrafiłam na fotki gdzie miałam różowe końcówki i tak narodził się pomysł.Powiedziałam tylko o tym siostra , a jej reakcja była zaskakujące 'Dobra, mam farbę i rozjaśniacz'.W ten sam dzień moje włosy były już krótsze.





Jako,że moja siostra ma talent do włosów i makijaży to mi je wyprostowała i podcięła.Od razu jak tylko zobaczyłam lecące włosy wpadłam w szał i płacz...No kurcze choć były zniszczone to jest mi ich żal. Jak się obudziłam na drugi dzień to pierwsza moja myśl 'czemu ja mam tak mało włosów?co się z nimi stało?gdzie one są? i ja wczoraj byłam na imprezie?'. Dalej byłam smutna z ich powodu.Głupia Ja.
A teraz zacznijmy historię 'Jak zostałam rudą na 1 dzień.'


Włosy rozjaśniłam, farba była....nie pamiętam jaką dokładnie miała nazwę,ale kolor był wyblakły czerwony.Wszystko było pięknie dopóki moje włosy nie wyschły i zobaczyłam RUDOŚĆ.Od razu stwierdziłam,że jak najszybciej trzeba ten kolor zmienić.Nie będę w połowie ruda przecież.Tak sobie pochodziłam kilka godzin i poszłam spać.Na drugi dzień wycieczka do drogerii po farbę , tutaj już pamiętam kolor - czerwone wino,czyli taki bordowy.Pofarbowane,ułożone i są piękne! Wiem,że teraz co 2-3tygodnie trzeba będzie poprawiać,ale co tam , podobają mi się.


A dla przypomnienie jak kiedyś wyglądały moje włosy 






Już teraz normalnie będę dodawać tutaj posty,nie pisane, ale całe sesję,bo już trochę mi się ich uzbierało.

Jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam na snapa bajka33 !  


4 komentarze:

  1. Zmiana na lepsze! wyglądają świetnie! :) To połączenie jest idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu niszczysz wlosy? to wyglada okropnie ja mam naturalne wlosy nie farbuje wypadna ci wlosy przez to farbowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo chciałam , i tak były zniszczone , i tak wypadają. wszystko jest w poście.

      Usuń
  3. Mnie bardziej podobały się Twoje włosy wcześniej, ale co kto lubi :) To ty masz się czuć dobrze ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń