wtorek, 30 grudnia 2014

Podsumowanie 2014.

Piszą tego posta usuwałam go chyba ze 20 razy.Raz chciałam,raz nie chciałam robić podsumowania.Jedynej rzeczy,której byłam pewna to nie robić podsumowania sesji i zdjęć,których w tym roku zrobiłam.Jakoś nie czuję takiej potrzeby.Niedawno zaczęłam mój projekt fotograficzny,a już mam wszystko opisać..Nieee,dziękuję.
2014 był rokiem hmmm...dziwnym.Bardzo.Wiele się nauczyłam o samej sobie i w minimalnym stopniu wiem,czego chcę.Poznałam wiele cudownych osób.Też wiele straciłam.Podawałam się,ehhh,nie warto liczyć.W lipcu stałam się osobą pełnoletnią,ale się tak nie czuję.Dalej mam 5 lat i wolę towarzystwo moich miśków niż ludzi ;D.A co w fotografii?Zmieniłam mojego Nikona D3000, na Nikona D90 i jestem nim zachwycona, ciągle testuję coś nowego i pod koniec roku wiem,w czym czuję się najlepiej.Ciało? Tyję,chudnę,tyję.Włosy rosną.
Postanowienia na nowy rok? By być coraz lepszą w tym co kocham.I mniej hajsu wydawać.

Do następnego posta, już w nowym roku ! ;*



8 komentarzy:

  1. Oo bardzo ładne zjdęcie :D
    ❄ http://deathniku.blogspot.com ❄

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w Twoich włosach, są nieziemskie! :))
    Obserwuję, szampańskiego sylwestra!


    http://dancebelikefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze najpiękniejsza. :-) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcie :)
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zycze ci szczesliwego nowego roku

    OdpowiedzUsuń
  6. I Twoje postanowienie wydaje się być logiczne :) Fajnie, że zmieniłaś aparat i jesteś zadowolona :) Teraz życzę samych udanych kadrów! Szczęśliwego Nowego Roku ! :* www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam na razie nikona d3200 i zbieram na obiektyw portretówkę :) oby ten rok był pełen sukcesów dla nas, blogerów!

    OdpowiedzUsuń