czwartek, 27 listopada 2014

Lato,wróć...

Jesień.Jesień.Szaro.Ciemno.Zimo.Zimo.Zimo.Bardzo zimo.Smutno.Depresyjnie.Szkoła.Matury.Zima za niedługo.Mało słońca.Dużo smutku.Lato,wróć...Długo mnie nie było.Miałam dodawać zdjęcia,posty,tagi,ale cóż brak chęci i motywacji.Zdjęć z sesji nie dodaję,bo postanowiłam płatnych sesji nie dodawać,tylko niektóre, najlepsze, zdjęcia dodawać na fan page'a.Ale mam jeszcze kilka sesji nie skończonych z września i października,które na pewno się tutaj pojawią w całości.Tylko znajdę motywację by w końcu coś z nimi zrobić.Listopad nigdy nie był moim miesiącem.Zawsze wtedy jestem najbardziej leniwa i jedyna rzecz,którą tylko robię to spanie.Zapadam w sen zimowy ;D.Jak widać nie jestem typem człowieka,który kocha zimę i śnieg.Nie widzę nic pozytywnego.Fakt,są święta, prezenty,jedzenie i itp.No ale to też mogę mieć w lipcu bez tego całego zimna.A czemu?Bo mam urodziny : D
Kończę notkę,do której zbierałam się kilka dni.
PA.



4 komentarze: