sobota, 18 października 2014

Po przerwie.

Przez tydzień nie chciałam nic pisać.Nie wiedziałam o czym.Próbowałam.Otwierałam 'nowy post'.Pisałam dwa zdania i na tym się kończyło.Miałam nie tylko przerwę od bloga, ale też od fan page'a i mojego prywatnego facebook'a.Ale teraz wracam z motywacją.Bo kto jak nie ja zrealizuję moje plany i marzenia,hmm?Mój kot?Heh.Nie, tylko sama ja muszę wstać i walczyć :D.Dziwnie się czuję pisząc to, bo dopadło mnie wczoraj jakieś choróbsko i nie mogę wyjść za bardzo z łóżka.Ale wenę mam,więc z tego skorzystam i napiszę kilka następnych postów byście zawsze co wtorek i czwartek mieli co czytać.
A teraz ogłoszenia ! ;)

Założyłam wczoraj instagram'a - zapraszam do obserwacji mojego profilu ! 
http://instagram.com/bajka__


No i wczoraj też przyszła do mnie nowa zabawka - Sigma Zoom 28mm-80mm.Jedyne co z nią zrobiłam to mało ambitne zdjęcia kotów, bo sprawdzałam czy jest sprawna.Ale już na dniach pewnie coś z nią pokombinuję.

Szukam dziewczyny,która ma powyżej 174cm, nie boi się stać przed obiektywem i sesji tematycznych ! LUBIN,LEGNICA,ZŁOTORYJA,JAWOR i okolice ! Zgłoś się na fb lub na emaila p.bajowska@gmail.com ;)


1 komentarz: