poniedziałek, 1 września 2014

Princess in mountains.

Księżniczka wyjechała w góry na ostatni weekend wakacji! ;o
Wyprawa była dla mnie nie lada wyzwaniem,bo nienawidzę chodzić szybko i tym bardziej pod górkę, a moja drużyna wręcz przeciwnie.Pierwszy dzień trochę popadało,potem było słoneczko i ciepełko.Zatrzymaliśmy się schronisku "Kamieńczyk",w którym jest bardzo miła i kochana Pani ;3.Jako,że na miejsce dotarliśmy gdzieś po 18 to kręciliśmy się wokół schroniska.Porobiliśmy sobie zdjęcia,pokręciłam filmiki, poskakałam, zamówiliśmy pizzę ;D.Drugi dzień zapowiadałam się dzień w miarę OK,ale pogoda się pogorszyła i moje chęci na pójście na Szrenicę również, więc w połowie drogi zawróciłam,zostawiając moją drużynę i udałam się do schroniska.Tam poczekam sobie na nich.Jak wrócili zebraliśmy się i poszliśmy do cetrum Szklaskiej Poręby coś zjeść.I potem był już tylko powrót do domu.
Od kiedy pojawił się nowy aparat bardzo wiele się dzieje, wszystko to możecie śledzić na  facebook'u,którego zachęcam lajkować.A w planach mam wiele postów, z sesji,których zapowiedzi są już na fb i z jednego wypadu w tajemnicze miejsce.
Bądzie czujni! 
















2 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! My też uwielbiamy chodzić w góry! :)
    Zapraszamy
    http://aliasonare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ladne zdjecia ja nie lubie chodzic po gorach wole jezdzic nad morze lubie lezec na plazy zbierac muszelki

    OdpowiedzUsuń