wtorek, 16 września 2014

Nikola&Dominik.

Wiele sesji już za mną, a ja dopiero tutaj pokazuję pierwszą robioną nowy sprzętem.Odbyła się ona przedostatni weekend wakacji, a pozowali mi na niej moje misie - Nikola i Dominik.To była też moja pierwsza sesja par.
A teraz takie mini ogłoszenia ;).Podczas gdy byłam chora przez te kilka dni i nie mogłam wychodzić z domu, wpadłam na pomysł.Będę dodawać 2-3 postów tygodniowo.Na pewno co wtorek pojawi się jakaś sesja.Co czwartek będą post o ulubieńcach, kosmetykach,itp. A trzeci post hmm? Zobaczymy ;)
Zapraszam do zaglądania w zakładki i lajkowanie mnie na Facebook 

Mod: Nikola&Dominik 













4 komentarze:

  1. Przepiękne ujęcia, widać że są w sobie zakochani. Miło się patrzy :)
    Mamy z ukochanym takie same serduszka <3

    OdpowiedzUsuń