sobota, 27 września 2014

Mój codzienny make up.

Post miał być w czwartek a jest w sobotę,dlatego,że  nie miałam pomysły na niego ani weny by pisać.W piątek dostałam propozycję by napisać o moim codziennym makijażu, uznałam czemu nie?Fajny i nienudny pomysł.A więc zaczynamy ;)

1) Krem nawilżający z kwasem hialuronowy z Ziaja. Pewnie będą pojawią się pytania typu po co mi krem przeciwzmarszczkowy w wieku 18stu lat? Od razu udzielę odpowiedź krem PRZECIWzmarszczkowy  jest PRZECIW zmarszczką i zapobiega przed nimi,a nie gdy będę już się pojawią.Używanie takich kremów zaczęłam stosować gdy znalazłam bloga Azjatycki Cukier, czyli jakieś 3-4 lata temu.I od tamtego czasu bardzo często stosuję przeróżne metody z Azji żeby pozostać wiecznie młodą.I mam nadzieję,że w wieku 40 lat,będę wyglądać jak teraz :D
Kupiony w Rossmanie.


2) Podkład Rimmel London Stay Matte - 100 Ivory - Mój ulubiony pokład, to moja trzecia tuka niego.Może nie kryję czasami idealnie,ale jest bardzo wydajny i długo się trzyma.I to jest jeden z nielicznych podkładów,który dobrze wtapia się w moich skórze i dostosowuję się do kolory mojej skóry.
Kupiony w Nature Drogeria.

3) Puder prasowy Vipera Fashion Powder - nr 503 - Kupiłam go ponad tydzień temu dlatego,że mój puder się skończyć i musiałam na szybkiego przed szkoła zaopatrzyć się w nowy.Myślałam,że będzie za ciemny jak dla mnie,ale okazał się idealny.Bardzo dobrze matowi mi cerę.Przy nim był jeszcze puszek,ale jak dla mnie był za mały i używałam dalej puszka,który kupiłam kilka miesięcy w Natura Drogeria.Na zdjęciu jest już brudny,bo nie chciało mi się go prać do zdjęcia.
Puder kupiony w drogerii w Złotoryi, ale dostępny też na stronie sklepu Vipera.
Puszek - Nature Drogeria.


4) Cienie do powiek Rimmel Glam Eyes - 002 Smokey Brun - Cienie,które mam od hoho ;D Jak widać na zdjęciach są bardzo używa, szczególnie jeden cień,którego najczęściej używam na co dzień.Chociaż ostatnio nakładam cień karmelowy.Do brwi używam najciemniejszego cienia z tej mini-paletki.
Kupione w Rossmanie.


5) Cień do powiek Uma - 03 - Cień,który też mam bardzo długo,ale teraz zapomniany przeze mnie i używany raz na jakiś czas.Nie wiem czemu go już tak rzadko używam,bo ma bardzo fajną konsystencję i kolor.Na zdjęciu tego nie widać za bardzo,ale ma odcień beżu wpadający w szarość. 
Prezent od koleżanki.


6) Gąbeczka do cieni, zwyczajna, zabrana z innych cieni,bo najbardziej mi się spodobała w używaniu. 

7) Tusz do rzęsz Yves Rocher - Lash Plumping Mascara Waterproof Czarny - Tusz idealny na wakacje i wypady nad jezioro,ale też dobry na wilgotne lub deszczowe jesienne dni.Wytrzymały, nie rozmazuję się.Czego najbardziej żałuje to tego,że nie ma tego tuszu w wersji wydłużenia rzęs, tylko jest pogrubienia.Moje rzęsy są bardzo gęste i wolałabym je przedłużyć niż pogrubić jeszcze bardziej.
Kupione w Yver Rocher.

8) Tusz do rzęs Bourjois Paris - Volume Glamour Ultra Care - Zakochałam się w tym tuszy od pierwszego użycia.Po prostu jest idealny♥ 



9) Kredka do oczu Chanel czarna - Do make up'u nigdy nie używam eyelinera,bo nie umiem się nim malować i też go nie mam.Zdecydowanie lepsza jest dla mnie kredka,chociaż trzyma się krócej niż eyeliner to jest wygodniejsza w użyciu i w robienie kresek.
Prezent

10) Kredka do oczu Yves Rocher - Couleurs Nature - 3 in 1 Eye Pencil - czyli kredka do oczu i brwi.Używam ją do podkreślania dolnej powieki lub do linii wodnej.Rzadko kiedy stosuję do brwi dlatego,że jest dla mnie za ciemna.
Kupiona w Yver Rocher.



11) Perełki rozświetlające Avon - Kolejna rzecz z moich kosmetyków,która mam od dawna.Kiedyś bardzo rzadko tego używałam, tylko na jakieś większe wyjścia, a od kilku miesięcy jest to stała rzecz w moim makijażu.
Kupiony w Avon.

12 ) Pędzelek do różu Oriflame - Zwykły pędzelek,który używam do perełek.


13) Pomadka do ust Yver Rocher Couleurs Nature - nr 305 - Kolejna rzecz z Yver Rocher i kolejna rzecz z serii Couleurs.Moja ulubiona pomadka, zaraz po ciemnej wiśniowej szmince z Vipery♥,o której pewnie napiszę jeszcze kiedyś.Ma delikatny naturalny kolor i bardzo dobrze nawilża usta. 
Kupiona w Yver Rocher.

14) Mleczko do demakijażu do cery naczynkowej Ziaja - Phyto aktiv - Niby prawie nikt nie poleca mleczek do demakijażu twarzy,ale mi bardzo przypadło do gustu. Nie lubię gdy płyny niepodrażniających moją skórę,ale mleczko u mnie się sprawdza w 100% ;)
Kupione w hurtowni kosmetycznej. 

Podsumowując- nie używam wielu kosmetyków, bo im mniej tym lepiej ;P.W mojej kosmetyczce brakuję korektora,bo trudno mi jest dobrać jakiś do bladej skóry i żeby jeszcze się nie zbyt płynny,więc może polecicie mi coś? ;)

A tak wygląda efekt :





Zapraszam na mojego facebook'a ! 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz