czwartek, 31 lipca 2014

TOP 10 moich ulubionych seriali.

Jako,że na razie nie mam aparatu, postanowiłam zrobić post o TOP 10 moich ulubionych seriali.Jestem wielką fanką kryminalnych i komediowych seriali, więc non stop mogłam być oglądać kanały takie jak ANX czy Comedy Cental ;D.


10. Doctor Who
Jeden z pierwszych seriali,które oglądałam.Polubiłam go za to,że ciągle coś się działo i za Doctora Who,który był nieprzewidywalny i nie ogarnięty ;D Odkąd oglądam to autorzy,którzy grali główną postać zmienili się ze trzy razy, wiem,że od samego początku było aż takich zmian 12.Ten ówczesny jest najbardziej urokliwy ;3
Ulubiona postać : Doctor Who


9. CSI : MIAMI 
Mój pierwszy serial kryminalny,który zaczęłam oglądać na koniec podstawówki i oglądałam go do 2012.Wciągnął mnie bardzo.Każdy odcinek nigdy nie był nudny.I gdy byłam młodsza marzyłam by mieć taką pracę jak oni, ale zmieniłam zdanie,bo za dużo nauki (cóż za leń!)
Ulubiona postać : Calleigh Duquesne



8. Niania
Nie mogła tutaj zabraknąć polskiego serialu! Frania była kochana♥ Nie dało jej się nie lubić.Do dziś oglądam powtórki odcinków;D
Ulubiona postać : oczywiście Frania Maj


7. Zbuntowany anioł
Ahhhhh, jedyna telenowela,którą tak uwielbiam.Nieważne,że niektóre wątki są tak głupie,że aż nie chcę się oglądać(ostatnio to sobie uświadomiłam gdy oglądałam to po raz pierwszy od czasów podstawówki), ale to ma coś w sobie,że muszę to oglądać ;D
Ulubiona postać : Milagros Esposito (jej oczy♥ do dziś kocham zielone oczy!)



6. CSI : NY
Jakoś kilka miesięcy po wkręceniu się w CSI: MIAMI, zaczęłam oglądać CSI:NY,który według mnie jest lepszy. :D Tu się więcej działo,bardziej przeżywałam ten serial, bardziej też przeżywałam dramaty głównych postaci.
Ulubiona postać : Stella Bonasera 



5.Jak poznałem waszą matkę
Uwielbiam po prostu !♥ Każdy odcinek mogę oglądać po kilka razy i jeszcze mi mało,tylko zakończenie takie smutne ;(
Ulubiona postać : Barney Stinson


4. Teoria Wielkiego Podrywu
Mogę napisać to samo co o serialu nr 5 - uwielbiam! ♥ Tylko nie napiszę,że ma smutne zakończenie,bo już szykuję się kolejny sezon :3
Ulubiona postać : Sheldon Cooper


3. Pamiętniki Carrie
Ten serial oglądam od ponad tygodnia i jest na trzecim miejscu ;D Początkowo jak moja siostra go oglądała wydawał mi się za słodki i zbyt romantyczny, ale z nudów zaczęłam go oglądać i tak właśnie jestem na półmetku drugie sezonu.
Ulubiona postać : Sebastian Kydd (awwwwwwwwwwwwww*.*)


2. Sherlock
Kocham, uwielbiam, ubóstwiam ! Jest w nim wszystko czego chcę od serialu - dużo akcji, historii i jest nieprzewidywalny ! 
Ulubiona postać : Sheclock Holmes *.*


1. Skins 
Serial,który jest niesamowity ! ♥ Każdy sezon jest niesamowity,każda generacja postaci jest niesamowita, każda historia jest wciągająca.Jestem wielką fanką tego serialu i nie mogą się doczekać 8 sezonu i nowej generacji ! 
Ulubiona postać : Effy Stonem i Cassie Ainsworth












7 komentarzy:

  1. Skinsów swego czasu oglądalam. No i Zbuntowany Anioł- klasyk :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skinsy faktycznie na pierwszym miejscu, choć najbardziej podobały mi się dwa pierwsze sezony ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moj ulubiony serial to zbuntowany aniol pierwsza milosc na wspolnej ukryta prawda swiat wedlug bundych swiat wedlug kiepskich

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha zbuntowany anioł... to były czasy :D był jeszcze taki o chłopcu przygarniętym przez jakiegoś rybaka chyba, ale nie pamiętam jak się nazywał , może tu ktoś wie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O wszystkich serialach sie nie mogę wypowiedzieć, ale zgodze sie ze Shelly i Barney są mistrzami. Jeśli chodzi o pamiętniki Carrie to uwielbiam Larisse. Pozdrawiam i polecam szczerze 'revenge'

    OdpowiedzUsuń
  6. http://seryjnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. o Skinsi i CSI: Miami

    ja Ci polecam Teen Wolf przystojny Derek <3

    Pamietniki Wampirów Damon i Klaus <3

    Supernatural Danny <3

    OdpowiedzUsuń