piątek, 11 lipca 2014

18stka na karku.

Wczoraj stałam się pod względem prawa dorosłą osobą nad czym bardzo ubolewam, bo czuję się jeszcze dzieckiem i chciałam mieć wiecznie 6naście lat.Jednocześnie się cieszę, bo lubię urodziny.Wiecie, prezenty,życzenia, śpiewają mi sto lat i ten dzień należy do mnie(dobra, po części należy też do mojej siostry ;D).Chciałam tu zrobić podsumowanie tych 18stu lat życia,ale nie lubię pisać podsumowań a i tak pewnie nikt by tego nie przeczytał ;P 


 by Zuzanna Wybraniec

 by Zuzanna Wybraniec

 by Weronika Pyra

 by Ewa Czarniecka





by Nicola Leszczyńska

11 komentarzy:

  1. zycze ci duzo zdrowia szczescia i pieniedzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego! :* zobaczysz jak szybko poleci ci czas po 18 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna 18ka. Chyba, że to taki photoshop :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie photoshop, na żywo też taka ładna.

      Usuń
  4. 4zdjecie by dużą, oszałamiające *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo spóźnione najlepsze życzenia urodzinowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mocno spóźnione najlepsze życzenia urodzinowe!!!

    OdpowiedzUsuń