niedziela, 8 czerwca 2014

Rzucone po mieszkaniu sny.

Mod : Weronika P.
Fot: Paulina Bajowska - Ja 









Hmmm...co tu by napisać? ;) 
Sesja w jednym w moich ulubionych miejsc w Złotoryi, czyli w moście kolejowym nad zalewem.Robiłam tam zdjęcia rok temu,ale nie Weronice tyko Marcie.Sesja trochę na spontana.Wpadłam po Wercie do szkoły i wiedzieliśmy,że chcemy iść na zdjęcia tylko nie wiedzieliśmy gdzie.I tak jakoś wyszło,że skończyliśmy w moście :) 

Zapraszam do obserwacji bloga i lajkowania fan page'a ! ;)

11 komentarzy:

  1. bardzo fajne miejsce i modelka

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi sie stroj a szczegolnie spodnica :) 1,2,3 przepiekne

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko Modelka :** !!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dobrze znana z twojego bloga modelka;) bardzo ladna!
    poza tym najlepszy fotograf Paulina <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz :)
    Boska spódnica <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądasz, uśmiechu tylko brakuje.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie! :)
    Szczególnie podoba mi się 3 i 5 zdjęcie ;)

    Wpadnij do mnie! ;D
    http://weronikakaczmarek-fotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna modelka :* ;)

    OdpowiedzUsuń