czwartek, 29 maja 2014

Crystallize.

Około dwa lata temu znalazłam na youtube kanał Lindsey Stirling i od tamtej chwili jestem w niej zakochana♥.Gdy oglądałam jej teledyski chciałam zrobić coś podobnego,ale ciągle nie miałam konkretnego zamysłu sesji ani osoby do niej.Nie tak dawno temu natknęłam się na zdjęcie dziewczyny stojącej na wodzie,która grała na skrzypach.Pierwsza myśl napisać do Kini,jednej z nielicznych osób,które znam i grają na skrzypach.Zgodziła się;).A oto efekty tego:

Model: Kinga W.
foto: Paulina Bajowska - ja











Zapraszam do lajkowania One Little Girl na facebook'u ! ;)

ps. zapomniałam wspomnień,że Kinia ma niesamowity talent do grania na skrzypcach ! :3 


https://www.youtube.com/watch?v=aHjpOzsQ9YI

5 komentarzy:

  1. Siostrzyca moja ją lubi :) ładne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladne zdjecia ladna dziewczyna wpisz na you tube emiliarichta i obejrzyj moje filmiki

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia, szczególnie te w wodzie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia! pomysłowe! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież napisała, że widziała takie zdjęcia i zrobiła takie same.

      Usuń