czwartek, 8 maja 2014

Moje kosmetyki I - Perfumy.

Dzisiaj zaczynam serię krótkich postów z moimi kosmetykach,które będą pojawiać się co jakiś czas na tutaj.Zaczynami bardzo małej kolekcji perfum,bo jestem dosyć wybredna co do zapachów.Mam dwa ulubione zapachy,w których jestem zakochana po uszy i czasami zamieniam je tylko żeby przetestować inne.

1) Rose Fraiche serii Un Matin au Jardin - 100ml - Yves Rocher.To jest pierwsza moja miłość.Są delikatne, nie za słodkie,niezawodne - po prostu idealne dla mnie♥.Używam ich od kilku lat i to moja buteleczka,któraś z kolei.


2) N 06 - Mariza.Używam ich wtedy gdy mam kaprys zmienianie zapachu wokół siebie.Moją bardzo intensywny zapach,ale przyjemny.


3) Hypnose - 20 ml - Lancome.Moja druga miłość.Mają zapach orientalny z nutą waniliny.Zakochałam się w nich nie cały rok temu,a to jest moja druga fiolka,bo podczas tego używałam zapachów opisanych poniżej.Mam nadzieję,że kiedyś mnie będzie stać na oryginalną ich wersję lub je dostanę ;)

Femme Boss - 33 ml -Hugo Boss.Bardzo romantyczny zapach.Bardzo mi się podoba ta delikatność w nich.Nie podbiły mojego serce,dlatego używam ich od czasu do czasu.

XX - 33ml - Hugo Boss.Słodki zapach.Szczytowa nuta mnie drażni, ale nuta serca jest mnie zauroczyła.




Podzielcie się opiniami co sądzicie o nowej serii w komentarzach :)

Zapraszam do lajkowania One Little Girl na Facebook'u ;)





9 komentarzy:

  1. ja tez chce kupic perfumy lubie slodkie czekoladowe zapachy twoje perfumy mi sie nie podobaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie każdemu muszą się podobać, jeśli chcesz kupić czekoladowe to polecam z Sephora ;)

      Usuń
  2. Ja uwielbiam Lady Million <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hugo boss jedna z moich ulubionych . Ostatnio jednak Versace, Bright Crystal.

    OdpowiedzUsuń
  4. widze ze masz niezla kolekcje, kazda z nas kocha piekne zapachy ktore potrafia uwodzic zmysly :)mam te 1 z wymienionych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne perfumy :D ja uwielbiam mega słodkie :D żeby wszyscy mdleli od mojej słodkości :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubuję się w podobnych zapachach ;) Dodałabym jeszcze może Hermes Kelly Caleche, który kupiłam sporo taniej na vip-republic.pl ponad 100 zł taniej. Byłam bardzo zadowolona bo otrzymałam też szybką odpowiedź odnośnie wysyłki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfumy to moja pasja. Też mam swoja kolekcję. Ale o tej marce Mariza jeszcze nigdy nie słyszałam... Poszerzasz moje horyzonty ;-) Znam stronę, na której Lancome Hypnose możesz kupić stosunkowo tanio. Czasem warto zaopatrzyć się nawet w 10 ml (w tym przypadku za ok. 32 zł) danego zapachu, byle by był oryginalny.
    https://perfumyikosmetyki.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń