środa, 21 maja 2014

Moja mini kolekcja lakierów do paznokci.

Gdy zaczęłam tworzyć tego posta moja kolekcja liczyła sobie 24 buteleczek lakierów do paznokci,ale musiałam pozbyć się aż 17 buteleczek! ;o Bo tu było już za mało,bo już zaschnął,bo już stary,bo nie podoba mi się już ten kolor,itp.I tak zostało mi tylko 7 lakierów,które Wam dzisiaj przedstawię;)

1) Kobo Colour Trends - nr 28 Miami - To jest mój najnowszy nabytek,w którym od razu się zakochałam.Bardzo długo trzyma się na moich paznokciach, ma piękny kolor i świetnie się nakłada.


Jednym z moich ulubionych kolorów jest fiolet,dlatego mam aż 3 buteleczki tego koloru w różnych odcieniach i odmianach.
2) Lovely,Gloss Like Gel - nr 238 - Krótko się trzyma na pazurkach,ale bardzo mi się podoba to,że ma złote drobinki i dzięki nim pięknie się mieni.
3) Wibo, Wow Effect Matte Glitters - nr 3 - Jest to bezbarwny lakier z dużymi drobinka.Można go łączyć z innymi lakierami,ale ja przeważnie stosuję go samego.
4) Miss Sporty,Lasting Colour - nr 306 - Ma idealny odcień fioletu,ale nie trzyma się długo.Podobno ma wytrzymać 10 dni,u mnie trwa to 3 dni.


5) Lovely, Baltic Sand - nr 3 - Najbardziej uwielbiany przeze mnie lakier :3.Jest cały z niebiesko-srebrnych drobinek.Wytrzymuję na paznokciach do 15 dni. 


6) Delia, Coral Proslik - nr 84 - Lakier z odżywką.Rzadko kiedy go używam,bo nie lubię mieć czerwonego na paznokciach,ale bardzo dobrze odżywia moje paznokcie jak już je nim pomaluję.


7) Life Nail Lacquer Trendy Colour - nr 35 - Na zdjęciu wydaję się niebieski,ale to tylko jeden z jego kolorów.Jego barwa zależy od światła,raz jest granatowy,raz turkusowy, a czasami zielony.Krótko się trzyma na paznokciach.

Podziwiam dziewczyny,które prowadzą blogi kosmetyczne,bo dla mnie to wielkie wyzwanie pisać takie notki.Na koniec mam dla wasz autoportret.Nie wiem czemu, ale od bardzo długiego czasu blogger zmienia kolor zdjęć czarno-białych na sepie...

autoportret.

a więc miłego dnia kochani :)
i nie zapomnijcie zaglądnąć na fan page One Little Girl !




11 komentarzy:

  1. piaskowy z lowely to moj nowy nabytek i uwazam go za swietny lakuer. Wyglada pieknie i jest w dobrej cenie.
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny autoportret ;) A lakiery piękne <3 Wybrałabym czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie kolory super!


    ps. a u mnie? MAKIJAŻ DLA PAŃ, KTÓRE LUBIĄ KLASYKĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ladne kolory ale ja wole zolty niebieski rozowy i jasno zielony

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że się podobają! ;_)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny autoportret! <3
    czekam na więcej! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy lakier cuudo!:) musze wyprobowac;))

    Sparkle's World

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne lakiery :)

    http://lifee-by-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie ten miss sporty trzyma się 6 dni z topperem z nail-tek, wiec idealne dla mnie bo tanie. Nie lubie przepłacać za lakiery po paznokci :/

    OdpowiedzUsuń
  10. mam taki kolorek jak ten pierwszy z astora, jest super! też się nieźle trzyma, a odcień idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam 74 sztuki, muszę w końcu powyrzucać i myślę, że pewnie z połowę nie nadaje się już do używania...

    OdpowiedzUsuń