wtorek, 20 sierpnia 2013

Fundacja Animus - akcja charytatywna ! Part II

Miałam kilka korzyści z bycia wolontariuszem i fotografem ;)

Z Liberem 


Z Natalią Szroeder ;)


Z Rafałem Brzozowskim 


Po raz drugi z Liberem ! 


Z Marzeną Kipiel-Sztuką 





A w ten piątek (23 sierpnia 2013) będę uczestniczyć na kolejnej imprezie ! Po raz drugi w Złotoryi jest organizowany II Międzynarodowy Zlot Fanów Ewy Farnej.Będę wolontariuszem i fotografem ;) Rok temu było świetnie(klik) , mam nadzieję , że w tym roku będzie jeszcze lepiej ;)


17 komentarzy:

  1. Aż 4 moje zdjęcia :) to jakiś znak abym w piątek zrobił ich jeszcze więcej i jeszcze lepszych?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale szczęściara! Fajnie tak :) Też dodaję do obserwowanych bo zaintrygował mnie Twój blog :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tak bliskiego spotkania z takimi osobami :) I życzę powodzenia na następnej imprezie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze być wolontariuszem ! Trzymam kciuki za następną imprezę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre z tych "korzyści" są całkiem przystojne! :-D

    Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie, w którym do wygrania jest zestaw kosmetyków!! :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie!:) Takie małe nagrody dla Ciebie za bycie wolonytariuszem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, zazdroszczę Ci zdjęcia z Liberem!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna jesteś! fajnie, że się udzielasz charytatywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, jaka śliczna jesteś :)

    www.mulberries-cherries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To musiało być fajne przeżycie! :D

    OdpowiedzUsuń