czwartek, 15 sierpnia 2013

Fundacja Animus-akcja charytatywna ! :) Part I

 W poprzednim poście zapraszałam Was na akcje charytatywną Fundacji Animus , na której były zbierane środki finansowe dla czterech cudownych dziewczynek, dla Izy Handor , Kasi Misiaczek ,Wiktorii Franczak , Klaudii Plesowicz.Na imprezie było cudownie ! ;) Byłam wolontariuszem już po raz kolejny dla tej fundacji.Od godziny 13 do 22 zbierałam pieniądze.Męczyłam wszystkich.Byłam wszędzie ;). Dziękuję wszystkim osobą za to , że rzucały pieniążki do puszek ;) a jeszcze bardziej , który rzucali nawet po raz czwarty ;).Też dziękuję , że tyle Was przyszło ! Dziękuję osobą , z którymi tam byłam ! ;*



Udało mi się robić tylko zdjęcia na pierwszym wybuchu wulkanu, później biegałam po całym terenie i zbierałam pieniążki ;)








Załapałam się na bycie fotografem podczas wywiadów u Rafała Brzozowskiego, LIbera i Marzeny Kipiel-Sztuki.Wywiady przeprowadzała Karolina Dyda , kręcili Patryk Grocki i Karol Odziemek.Czekam aż chłopaki go zmontują i rzucę linka ;)


Całą akcję wspomagała piękna Natalia Szroeder i Liber ;) Szkoda , że z koncertu Rafała Brzozowskiego nie mam ciekawych zdjęć ;\














Więcej zdjęć z akcji na Fan page'u ;)


5 komentarzy:

  1. a dziękuje! :)
    PS. lubię akcje charytatywne, dobra zabawa połączona z dobrym uczynkiem!

    LOSZI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie jest uczestniczyć w takich akcjach :) Świetne zdjęcia :d

    OdpowiedzUsuń