piątek, 26 kwietnia 2013

You okay?

Hej , od razu wam się pochwalę moją nową zdobyczą z sh.Dziękuję Zuzi za to, że mi je pokazała♥.Zdjęcie nie oddaję nich normalnego koloru , bo gdy je robiłam zapomniałam odsłonić rolet.


A teraz zdjęcia z sesji , gdzie modelką była piękna Natalia.*.*


Cisza to najgłośniejszy krzyk kobiety, domyśl się jak bardzo ją zraniłeś skoro zaczęła Cię ignorować.



That moment when you burst into tears in your room and you realize that no one knows how unhappy you are.



It fucking hurts.It fucking hurts so much...


wszystkie rzeczy należą domodelki
make up : Karolina B.
foto/edit : Paula Bayo(ja)

17 komentarzy:

  1. jejku jakie cuda :O
    pożyczysz mi na zdjecia haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne buciki ; )))
    pozdrawiam

    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne zdjecia, modelka daje rade! ;-) a buty w pantere sliczne. Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie i w jakim sh je kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny buty!! bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia;) ale genialne buty udało Ci się upolować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, bardzo fajna stylizacja !: ) pozdrawiam i obserwuję ; *

    OdpowiedzUsuń
  8. te czarno białe zdjęcia są niesamowite ! wyglądasz cudownie!

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ooj koturny sa super <3
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się ta różowa sukienka :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cute pictures!

    much love from NYC

    http://dryycleanonly.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne butki, swietna rozowa sukienka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe zdjęcia :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com
    Konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  14. legginsy z Anglii, konkretniej to nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku aleś Ty śliczna :)

    obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń