niedziela, 10 lutego 2013

Tak dla przypomnienia ;)

Przypomnę jak wyglądam , bo niektórzy chyba nie wiedzą lub zapomnieli . ;)



Oto jedna z najlepszych rzeczy , które ostatnio kupiłam :

botki : allegro.pl

Są cudowne.Tanie i wygodne ! Do chodzenia i tańczenia , chociaż w moim przypadku udawania , że tańczę ,bo nie potrafię :\ . Pasują do wszystkiego. Dla nich zrezygnowałam ze swoich panterkowych szpilek, a od panterki rzadko uciekam , o czym się przekonacie w następnym poście.Mam zamiar kupić jeszcze jedną parę i odkładać na oryginalne lity Jeffrey Campbell'a.


Tablica.pl - co tydzień nowe rzeczy na sprzedaż


18 komentarzy:

  1. jesteś śliczna a buty są genialne! :)
    Zapraszam do mnie a szczególnie do całej galerii moich projektów- PS. jeśli Cię zainspiruję a Ty zrobisz daną rzecz, pochwalę się tym na moim blogu :)+ DODAJEMY? :) Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam lity <3 Póki co planuję kupić creepersy, ale zaraz po nich w mojej kolejce są lity :)
    Zapraszam do mnie
    http://rainy-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem każdy potrafi tańczyć

    OdpowiedzUsuń
  4. mega blog :)
    boooskie te butki <3
    wpadnij do mnie , może Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna przypominajka a botki genialne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jesteś, lity cuudowne! *.*

    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu, Jezu, jakaś Ty śliczna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. botki cudowne! uwielbiam ten fason. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. taak, zdecydowanie cudowne te botki! ja ostatnio upolowałam lity z ćwiekami. to była miłość od pierwszego wejrzenia! :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia :D
    Jeej, bardzo spodobały mi się te buciki <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń