piątek, 1 lutego 2013

Backstage photos.

Na zdjęcia smutno się wybrać samemu , więc zawsze ktoś był np: 
1. Zuzia ,z którą mieliśmy tą samą pasję 
2. Tatuś , który mnie wszędzie woził ;)
3. Siostrą Karolina , która się często nudziła lub pomagała modelką i robiła make up


Pani fotograf też załapywała się na jakieś zdjęcia ;P
fot.Karolina B. (siostra)

Przebieranie się , poprawa make up'u i spotykanie różnych osób to norma na sesjach 


Lub znajdywanie czegoś w trawie np . nowego znajomego (zdjęcia 2 ) Henia ^^





17 komentarzy:

  1. Widzisz, ilu masz dobrych ludzi dookoła!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle genialnie. Ostatnie - ciekawe zestawienie :)
    Fakt, trochę zmarzłam, ale było warto. Sesja robiona byle jakim aparatem (czyli takim jaki mam), wiele zdjęć totalnie prześwietlonych, także trzeba by było siedzieć w photoshopie długo, bym miala normalna twarz..

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham Twoje zdjęcia- zawsze wychodzą niesamowicie ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. :)
    Tak trochę Twoja "praca" zza kulis :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzisz jak łatwo znaleźć nowego kolegę, wystarczy poszukać w trawie haha :> Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu, uznanego przez krytyków za jeden z najlepszych w ubiegłym roku - "Mistrz"! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poradnik pozytywnego myślenia - film ze świetnymi recenzjami, ośmioma nominacjami do Oscarów - sam się na niego wybieram, lecz czy będzie dobry to nie mogę Ci powiedzieć :)

      Usuń
  6. ja zwykle chodzę na zdjęcia z siostrą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bonitas imágenes!!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  8. lovely photos, following you now :))

    http://tinkerbelllinsp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia z robienia sesji, są boskie - dokładnie tak to wygląda hehe :)

    www.confassion.pl - mój sklep internetowy z ubraniami dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wtedy w tej trawie co leżałam pogryzły mnie mrówki :///
    śliczne zdjęcia jak zawsze !!!
    - zuzia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah karolinę też , tylko ja miałam szczęście ! ;)

      Usuń