piątek, 25 stycznia 2013

Tylko Ciebie Chcę.


-Tęsknie za tobą.Ale gorsze jest to, że ty za mną nie.


Sukienka:forever18(własność modelki)
buty:allegro.pl


Zwierzęta nie mają rozumu , a czują.
Ludzie mimo rozumu, nie czują.





No calls?
I understand.
No text?
I understand.
And when you see me with someone else.
Please understand.



Szalik:no name(własność modelki)
sweter:New Yorker(własność modelki)
szorty:H&M(własność modelki)


Modelka : Kasia L.(słodziak^^)
Foto/edit : Paulina Bajowska ( ja )
make up : Karolina B.(jedna z najlepszych;))

W następnej notce będzie mix zdjęć z backstage'u


19 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, dobrze się oglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja modelka ma śliczne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje :) zdjecia piekne, modelka ma boki ten sweterek zielonkawy<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Very nice photos. Thanks for visit my blog!!

    http://snb-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudowne zdjęcia i śliczna modelka! Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna. :>

    Otagowałam Cię. ;) Więcej szczegółów u mnie na blogu: http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Your pictures are so pretty love it <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś śliczna, wiesz?
    zapraszam do mnie http://truedescriptions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. przecudowne zdjęcia ;) bardzo ładna modelka :)

    Obserwuję i czekam na kolejną dawkę zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek jest idealny, a modelka prześliczna!

    www.confassion.pl - mój sklep internetowy z ubraniami dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne : )
    Dodaję do obserwowanych. :))

    OdpowiedzUsuń