poniedziałek, 14 stycznia 2013

Pierwsze Urodziny Bloga ♥

Czas podsumowania...
Rok temu , w styczniu siostra namówiła mnie na bloga.Pomysł dopiero zrealizowałam z rozpoczęciem się ferii.Najpierw tworzyłam szatę bloga, a potem pierwsza notka, którą dodałam 14 stycznia.Dziś jest postów 87, razem z tym.
Moje pierwsze zdjęcia robiłam cyfrówką SAMSUNG NV8 , do czasu jego "śmierci";(. Po nim robiłam zdjęcia przyjaciółki aparatem (nie wiem dokładnie jakim). A 4 maja dostałam moją Zośkę - Nikon D3000-moje małe dziecko.Jest ze mną do dziś i będzie dłużej ;)
Mój blog ma też swojego Fan Page , który ma już 102 fanów.

Przez ten rok zrobiłam wiele udanych zdjęć , według mnie , oto one i linki do nich : 











Miałam okazję współpracować z Firmoo.com - Okulary Firmoo

Teraz wasze pytania do mnie:
1. Co lub kto mnie inspiruję?
Najczęściej do zdjęć mnie inspiruję muzyka, miejsce i sesję zdjęciowe w Glamour.
2.Kawa czy herbata?
Herbata , ale tylko miętowa.
3.Czytam bloga Honey?
Tak.
4.Co Cię skłoniło do założenia bloga?
Moja siostra i sama chciałam coś zrobić nowego w życiu.
5.Wolisz psy czy koty?
Koty , sama jestem szczęśliwą posiadaczką 3.
6.Uważasz, że związki w wieku 15 lat to ściema?
Hmmm... to zależy od osób. Ale większość przypadków to ściema.
7.Co sądzisz o pseudo-fanach mody , zakładających blogi dla współpracy?
Mają dobrą żyłkę do interesów, ale nie lubię takich blogów.
8.Lubisz dżem truskawkowy ?
Tak, ale bardziej wolę brzoskwiniowy.
9.Co sądzisz o małolatach , które piją , palą i bóg wie co jeszcze robią?
Są zabawni i wkurzający  , bo chcą pokazać jak bardzo są dorośli, a tak naprawdę robią wstyd swoim rodzicom, którzy też nie są idealni , że im na to pozwalają.
10.Lubisz blog retro-futuro , znasz się z tą dziewczyną?
Jest mi obojętny, a dziewczynę kojarzę z widzenia.
11.Ile masz kotów?
Trzy ♥
12.Na jakie blogi wchodzisz ?
Najczęściej fashion, lifestyle i takie jaki ja mam blog.
13.Jakie czytasz gazety?
Czytam tylko jedną - Glamour.
14.Kto jest twoim ulubionym autorem książek?
Hmmm... trudno stwierdzić , wszyscy, których czytam.
15.Kto jest ulubionym blogerem?
Maffashion, jest niesamowita , widać , że nie robić tego na siłę by coś dostać i być sławna.

Przez cały rok zrobiłam zdjęcia cudownych dziewczyną



Dziękuję Karolinie, Zuzi, Weronice, Ewie, Natalce T., Agnieszce, Anii, Kasi , Natalce Ch.,Patrycji i Magdzie ;*****

Dziękuję też wam , moim czytelnikom ,  88 obserwatorom i przeglądających za te 10 500 wyświetleń i 1033 komentarze.

Dziękuję też mojej siostrze , która robiła makijaże i nosiła te wszystkie rzeczy na sesję. ;***



♥ Dziękuję ♥

16 komentarzy:

  1. wspaniałe podsumowanie roczku, świetne fotki życzę dalszego owocnego blogowania:) pozdrawiam i zapraszam, A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. So lovely pics darlin <3
    What about following each other? :)
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com + JOIN MY GIVEAWAY you can win a fab dress!

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post and pics!
    Thanks for the comment!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje serdecznie rocznicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, masz naprawdę fajnego bloga i z przyjemnością dołączam do obserwatorów, jeśli chciałabyś się odwzajemnić zapraszam do mnie, a także przesyłam gratulacje rocznicowe :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje zdjęcia są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś genialna w tym co robisz, tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia w dalszym pisaniu bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog :)) na pewno będę wpadał tu częściej! :)) Zapraszam do mnie:


    http://limitofcontrol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje :) Przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodam :) uwielbiam twoje zdjęcia, dodawaj więcej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice photos!

    http://snb-me.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, zdjęcia są przerewelacyjne! Masz talent - rozwijaj go dalej i trwaj w tym co robisz, bo robisz to rewelacyjnie!


    www.confassion.pl - mój sklep internetowy z ubraniami dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń