piątek, 14 grudnia 2012

tak jakoś wyszło, że..... Cię kocham


Złościć się na siebie , ale nigdy nie przestawać się kochać.



Uśmiechaj się i mimo wszystko nie pozwól nikomu zrujnować Ci dnia.



idźmy za dom, 
na ławkę, 
do kina, do lasu,
na ognisko,
nad rzekę,
za rękę, pod rękę, na rękach,
wróćmy jutro , 
pojutrze,
za tydzień, za miesiąc , za rok,
Nigdy.



I don't need money to make me smile, You can keep your stupid money and walk away.


W następnej notce będą okulary z Firmoo i mój prezent, którzy dzisiaj dostałam.

Zapraszam na :





17 komentarzy:

  1. Podoba mi się, jak zawsze resztą! : )

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia, z resztą jak zawsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Good post and blog. Lets follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne *____________________________*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna notka, super :)


    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia.

    Pozdrowionka - zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog jestem tutaj po raz pierwszy :) Notka tez świetna bardzo mi się podobają te teksty. A ja zapraszam do mnie dopiero zaczynam i każda opinia byłaby pomocna czy jest dobrze czy nie www.1d-source.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your blog! This post is awesome!
    Check out my blog, write your opinion and maybe...follow?
    Where are you from?

    OdpowiedzUsuń
  9. Hola preciosa!!
    Me encanta tu estilo y tu blog, te sigo desde ya.
    Me encantaría que que tu hicieses lo mismo para poder compartir cositas y esto no se quedase solo en un simple comentario.
    Que te parece?
    Un besazo

    OdpowiedzUsuń
  10. amazing pictures...love them...
    www.theprincessgown.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely blog,I follow you :)İf you want you can follow back!Thanx,kisses :)

    http://fashionista89109.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń