sobota, 8 grudnia 2012

Shut up and kiss me.

Nareszcie mogę coś dodać.Zdjęcia czekały na pojawienie się tutaj z jakiś miesiąc. Niektóre mogliście zobaczyć na facebook'u. Mam wiele zdjęć do dodania.


Faceci nie mają pojęcia jak długo , to co powiedzieli może zostać w głowie dziewczyny.



Nigdy nie jest tak , że nie masz nic.Masz wiele , tylko nie to co akurat chcesz mieć.



And when I'm alone I think how much I miss you.



Jestem zmęczona walką o innych.
Teraz usiądę i sprawdzę , kto będzie walczyć o mnie.


Modelka: Patrycja B.
Fotograf: Paulina Bajowska


Wyprzedaje szafę !!!!! 



16 komentarzy:

  1. Zostałaś nominowana u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, wspaniałe zdjęcia :) Modelka śliczna :) Zapraszam do siebie :)

    Oczywiscie Twój Blog obserwuję już od dawna :)

    http://kmchphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :D zwłaszcza 1 i 3!
    - Ewa ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor swetra jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia jak zwykle piękne ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, takie tajemnicze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne tło ! a zdjęcia genialne ! :)
    może obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia!!




    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. modelka ma piękne włosy, najbardziej podobają mi się te zdjęcia we mgle, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne zdjęcia! świetnie wykonane zdjęcia, urocze i takie tajemnicze ;))) najbardziej ujęło mnie pierwsze zdjęcie!
    czekam na kolejne posty, przejrzałam wcześniejsze i bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia, a dziewczyna na nich niezwykle urocza :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. cytat z walką najlepszy, chyba go sobie pożyczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia i te zakolanówki!

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczne zdjecia! :)
    z tymi zdaniami pod zdjeciami się zgodzę :)

    oczywiscie obserwuję, bo bardzo podoba mi się Twoj blog i bede tutaj czesciej zagladac ;)))

    OdpowiedzUsuń