sobota, 17 listopada 2012

Wróciłam!

Wróciłam!
Komputer uratowany.;)


Pamiętaj,
że każdy napotkany człowiek czegoś się Boi,
coś Kocha 
i coś Stracił.


modelka : Kasia L.
foto : Paulina Bajowska

bluzka-C&A
spódnica-własność modelki
buty-DeeZee.pl

Przez ten tydzień wiele się działo, ale jedynie co tutaj napiszę to to , że doszły do mnie wyczekiwane trzy paczki...

Paczka nr 1 - sklepik na fb



Paczka nr 2 - tablica.pl


Paczka nr 3 - Firmoo




za 10 dni wystawię opinię tym okularom ;)

A w następnej notce będą zdjęcia z dzisiejszej współpracy.




13 komentarzy:

  1. Też czekam no okularki od Firmoo Twoje są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna spódnica! gdzie kupiłaś tę torbę? odp prosze u mnie bo tu nie bede wiedziec kiedy odpiszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, love the first two pics!!

    Great blog, want to follow each other?

    WWW.ROXTHEFOX.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Dooobrze, ze uratowany :)) fajne oksy! Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że wróciłaś : *
    świetne zdjęcia, modelka ślicznie ubrana ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. drugie zdjęcie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Śliczne kolczyki
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolczyki są super, ja mam identyczny pierścionek, ta kolekcja jest bombowa! <3
    zapraszam do mnie w wolnej chwili, może poobserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz!

    Pozdrawiam
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń