poniedziałek, 5 listopada 2012

Cold hands , warm heart.


Na niebie jest tylko jedna czarna chmura...pada na mnie.
W dziwny sposób nie jestem zdziwiona.


Tęsknota-efekt uboczny przyzwyczajania.


Obiecuję, że jeszcze zatęsknisz za.Za mają obecnością , uśmiechem , spojrzeniem , tym , że mogłęś na mnie zawsze liczyć.Wiedz , że gdy wrócisz z tym nic nie znaczącym "przepraszam" , mnie już nie będzie.



...
Miałam tu napisać , że nie mam czasu na bloga, ale mam.
Jestem po prostu źle zorganizowana.Postaram się to naprawić.



18 komentarzy:

  1. Piekne zdjecia i opisy :)) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful photos!!!!! If you want come to visit my blog, and maybe we could follow each other, what do you think? Paolo

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie opisane ;d piękne zdjęcia ;d obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie jest wspaniałe to niebo ahhhh :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Bardzo ładne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne. Sama robisz? jaki masz aparat? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwa ostatnie zdjęcia są przepiękne! W ostatnim bardzo podoba mi się to mocne odcięcie siatki pokrywające się z linią horyzontu;)
    Też wciąż powtarzam sobie, że nie mam czasu na bloga, jednak mój problem jest taki sam jak Twój...i jakoś nie sposób to zmienić....;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne masz te zdjęcia ; ))
    Obserwujemy.? : >
    Zapraszam ; colours--photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej . Nominowałam Cię na moim blogu . Zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia ! talencior !
    U MNIE KONKURS !

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, po prostu rewelacja!



    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń