sobota, 20 października 2012

I've been crazy for you all this time.


It's so easy to laugh
It's so easy to hate
It takes strenght to be gentle and kind


just because a person smiles all time , doesn't mean their life is perfet.
that smile is a symbol of hope and strengh


Nikt nie jest doskonały...póki go nie pokochasz.


Ten moment, gdy ktoś zarzuca Ci długie nieodzywanie się i zupełnie zapomina, że to działa w dwie strony.


po lewej stronie-kłos na moich włosach zrobiony przez moją siostrę Karolinę ;)
po prawej-kucyk z warkoczykiem, też zrobiony przez siostrę ^^



16 komentarzy:

  1. ten kłos bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tego typu zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak sama je robiłam. :)
    Jeju jak mi się podobają kłosy :) szkoda, że nie umiem ich robić :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh! *.* Chcę mieć taką siostrę! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ale chciałabym umieć robić kłosa ;)
    zapraszam do mnie, będzie miło jak wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne zdjecia! A warkocz... mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia :) Zapraszam http://www.zjednoczona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, super ;))

    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń