sobota, 6 października 2012

inaczej niż zwykle...

Hej.
Dzisiaj notka inna niż zwykle.O mnie, a raczej co u mnie nowego.
Już minął pierwszy miesiąc szkoły , więc coraz bliżej wakacji♥.
Nowa szkoła bardzoo fajna , ale ma jedną wadę, a nawet dwie: język niemiecki i panią od niego;\\.
Moja klasa jest naprawdę bardzo fajna.Pozdrawiam;**
Dużo nowych ludzi poznałam. 
Mam dla was dużo zdjęć:Madzi, Kingi , mojej Feli, krajobrazów, itp.
Wiele też się szykuję ;).
A teraz szok: nie maluję się od miesiąca !!!
zero tuszu do rzęs, kredki do oczu, cienia, podkładu, pudru!!
Czego się nie robi dla pewnej osoby;*
Kilka przestawiających mnie:


bez makijażu


bez makijażu


lipcowe


lipcowe


na zakończenie wakacji ;D


robione przez So Ginger




Ostatnio robiłam małe porównanie.Na zdjęciu powyżej ja - po lewej z 10 grudnia 2011- po prawej z 15 sierpnia 2012


Za namową siostry, będę dodawać zdjęcia rzeczy, które kupiłam: kosmetyki, ubrania, buty, itp.
Ale to dopiero zacznę od następnego posta.







16 komentarzy:

  1. wooow przeboskie zdjęcia <3
    mi nie chodzi o czcionkę,bo jest piękna :d tylko o rozmiar i doradzam nie krytykuję,żeby nie było kochana ;*. Może obserwujemy?: D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej... Skad ja to znam: jezyk niemieckimi pani od niego!
    Znienawidzilam szkole wlasnie przez ten jezyk i wiedzme nauczycielke, ktora byla kiedys moja sasiadka a taka z niej.... ( cenzura) byla ze szok!
    Jak dobrze ze mam juz za soba to wszystko ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś śliczna bez makijażu :* w ogóle Ci nie potrzebny :) i masz cudowną figurę! <3
    Obserwuję :*
    Zapraszam, Sherry.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niewiele sie zmienilas :) widzisz, do wakacji juz niewiele czasu zostalo! ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dlaczego się nie malujesz? ;) co się stało?
    - tak mnie to zaciekawiło

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello! I really like your blog. So interesting! :)

    Btw. Could we follow each other? :)
    http://moonlightdreams-miadra.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  7. niewiele się zmieniłaś,ale ładnie Ci i w i bez makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hi! I'm your new follower, mind to check out my blog and follow me back? ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna zdjęcia. : )
    ładnie wyglądasz, nawet bez makijażu. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cute post! Nice blog! Follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę, ładna i w dodatku fotogeniczna, tylko zazdrościć :D
    Wpadaj do mnie. Zaobserwuj, jeśli ci się spodoba, a się odwdzięczę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś śliczna! Wykobieciałaś od grudnia ;)
    Świetne te zdjęcia w czarnej mgiełce! Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń