wtorek, 9 października 2012

I'll care of you.


Remember me?
I used to be your best friend.


I'm in love with you.
I always have been.


Nigdy nie zapomnę dobrych wspomnień z udziałem osób , z którymi już nie rozmawiam.


Znasz osobę, która jest zawsze wesoła , prawda?
Ciągle się śmieję.
Wiesz , że ona najbardziej cierpi?
Bo ludzie, którzy na co dzień są szczęśliwi , smutek przeżywają w środku.
I boli ich to o wiele, wiele bardziej.


Na ustach uśmiech, a w sercu ból... to jedna z najtrudniejszych życiowych ról...


Chciałabym wiedzieć co myślisz , gdy mijamy się bez słowa.


Modelka:Magda B.
Fotograf:Paulina Bajowska

W poprzedniej notce zapowiadałam , że będę dodawać tu zdjęcia rzeczy, które ostatnio kupiłam.
Więc proszę ;)


botki z Czas na buty

24 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi sie przedostatnie zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia (piękny płaszczyk)!
    No i świetne buciorki! Wygodne?
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu w którym wygrać można prześliczne MIĘTOWE VANSY :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Great pics!!!
    Thanks For the comment :)
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing photos!!

    follow each other?

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugie zdjęcie bardzo mi się podoba ;) Ile kosztowały te buty?

    OdpowiedzUsuń
  7. I love IT!

    Kisses and good Thursday

    http://www.facebook.com/couturetrend1

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful pics!! i follow you now ;)
    i hope you follow me back because love your blog!!!
    kisses pretty
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. niektóre zdjęcia mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia!
    mam podobne butki ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastic pics <3<3 love your pink trench <3

    OdpowiedzUsuń
  12. super zdjęcia, zwłaszcza przedostatnie :))
    obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń