środa, 3 października 2012

hello, Stranger


Stop.
Breathe.
Cry if you must.


Smiling doesn't always mean you're Happy.
It simply means that you are a strong person


we're not friends
we're strangers with memories


Nie potrafię z ciebie zrezygnować.
Przepraszam.


Nie przepraszaj...
Zacznij zachowywać się w końcu tak, a byś przepraszać nie musiał.


Miałam Cię tylko polubić, a zakochałam się do granic swoich możliwości...
... nawet nie wiedziałam, że tak potrafię.


Uśmiecham się dla Ciebie , przez Ciebie i dzięki Tobie.


modelka : Karolina B.
fotograf : Paulina Bajowska, czyli ja 


17 komentarzy:

  1. Kurde, chciałabym mieć takiego fotografa, jakim jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Abo zdarzyło mi się uciec z dwóch ostatnich lekcji i nauczycielka się strasznie wkurzyła.
    Zdjęcia jak zawsze genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, ale jak zrobisz z Legnicy prostą linię jak na Ukrainę, to trafisz na Zamość xD... Trochę mi daleko do Ciebie, tak przez całą Polskę :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing pics! And you are beauty!!! I invite u to my blog! Xxx
    www.regalameunpar.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjęcia!

    http://thedopestmotherfucker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugie zdjęcie bardzo mi się podoba !
    Ile kosztuje sesja u Ciebie? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale jesteś piękna :)

    Zapraszam,
    www.badratt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne fotki :) opaska z uszmi jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe te zdjecia! kolory super!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia, fajna stylówka na niej :) poza tym Twoja koleżanka, lub ten kto robi Ci zdjęcia powinien zmniejszyć czcionkę którą pisze: Paulina Bojowska, bo niszczy cały efekt zdjęcia :) pozdrawiam ;* obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkie dzięki za przemiły komentarz u mnie na blogu! Pozdrawiam i całuję Pamela! ;D

    OdpowiedzUsuń