niedziela, 16 września 2012

Flirtować z pełnią księżyca

kolejna część współpracy z So Ginger


Taste me, drink my soul.


And when I close my eyes tonight
To symphonies of blinding lights


It's getting late.
To give you up
I took a sip
From my devil's cup
Slowly, it's taking over me


If it takes dying to get there so be it attest I'll get there.


So you wanna, call me the devil's advocate.
When you don't know the half of it?
'Cause I was raised to believe in miracles.
My life is so cold.


I had everything opporturnities for eternity
And I could belong to the night.


There were places we would go at midnight
There were secrets that nobody else would know


Nic mnie tak nie niszczy od środka jak udawanie, że wszystko jest ok, rozumiesz?


modelka:Ewa C(So Ginger)
foto:Paulina Bajowska(ja, me)

!!!!
proszę nie piszcie komentarzy typu "jaka ładna jesteś",  "piękne masz włosy" , itp. przecież pisze, że to modelka, a ja tylko zdjęcie robiłam



23 komentarze:

  1. Ma ładne sukienki <3 szczególnie tę czarną. Niech się cieszy, że jeszcze jej nie spotkałam, bo by wracała do domu naga xD.
    No zdjęcie w litach będzie..jak WYZDROWIEJE :/ pochorowałam się ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. mega są te fotki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się włosy zaplecione w kłos :)

    OdpowiedzUsuń
  4. love the hair!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasna sukienka bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. I absolutely adore this,honey!Wow!Rocking it!;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczną ma sukienkę z pierwszych zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Warkoczyk jest cudny ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet nie wiesz, jak mi sie podoba Twoj kolor wlosow:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jestem ja, proszę czytaj notki lub chociaż ich zakończenie ;)

      Usuń
  10. Hi dear!
    Love so much you're blog, is amazing!
    Follow u, my name in GFC is: sexy_paige_cucu.

    Hope u follow back :) :)

    A lot of kisses.
    http://universeofmyshoes.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. again visiting your lovely blog!
    very beautiful photos! very cute!

    OdpowiedzUsuń
  12. So beautiful looks!

    We can follow each other if you want?!

    Kisses,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    REINVENT YOURSELF

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your outfit and these pictures, you look so good and that dress is really beautiful, the print, the shape, the length are all perfect also you are really beautiful! Your blog is lovely by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń