niedziela, 5 sierpnia 2012

One boy.Thousand feelings.


Postanowiłam dokonać w życiu pary zmian, jeśli ostatnio trudne jest Ci się ze mną skontaktować, być może jesteś jedną z nich.


Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.


Save me from my emptiness.


Są takie dni, kiedy jesteśmy smutni, ale nie wiemy kompletnie z jakiego powodu.


Obiecaj mi, że nigdy nie zapomnimy kim dla siebie jesteśmy, ile razem przeżyliśmy i ile jeszcze przejdziemy.


Sometimes I just need my alone time.This world is so crazy and unpredictable I just need some time to think, relax and breath.


Są tacy ludzie, do których od razu człowiek się przyzwyczaja, z których odejściem nie jesteśmy w stanie się pogodzić.


Nie zaczniesz nowego rozdziału jeśli w kółko będziesz czytać poprzedni.


Kiedy przestaje Ci zależeć, dostajesz wszystko.


Nigdy więcej nie mów mi, że wiesz co czuję.Nie wiesz.Nie przeżyłeś tego co ja.


fot.Paulina Bajowska czyli One Little Girl

Nudzi mi się!
Ktoś chętny na zdjęcia z okolicy Legnicy, Jawora lub Złotoryi?
pisać na emaila P.Bajowska@gmail.com

Zapraszam na mojego Facebook'a:






10 komentarzy:

  1. love those pics are really incredible <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham takie zdjęcia. W prostocie piękno <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybys mieszkala w Szczecinie to ojjjj na zdjecia chetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam porzeczki na ogródku i są takie pysze. zapraszam do mnie na nową sesję

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post,ładne zdjęcia!

    obserwuję
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! Bardzo artystyczne :)

    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie :)

    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne zdjęcia! :)

    Kochana! GIVEAWAY NA MOIM BLOGU! do wygrania dowolna sukienka ze sklepu Mont Affair! zachęcam do wzięcia udziału, buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne makro ;) zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń