poniedziałek, 13 sierpnia 2012

chodź.wróć.bądź.

W następnej notce będzie o mnie, a dzisiaj różności. ;)
The next note will be for me, and today the variety.



Topię się w resztach gorącej herbaty i chyba tracę rozum.


Kiedy o tym myślałam, czułam radość i napięcie, nieśmiałość i wielką ciekawość - wszystko naraz, czułam się człowiekiem.


Dlatego powiedziałam sobie:Los szaleńca stanie się również moim udziałem.


You can take everything I have, you can break everything I am.



Nudzi mi się!
Ktoś chętny na zdjęcia z okolicy Legnicy, Jawora lub Złotoryi?
pisać na emaila P.Bajowska@gmail.com

Zapraszam na mojego Facebook'a:


13 komentarzy:

  1. Lubię tutaj "wpadać" do Ciebie - zawsze piękne zdjęcia i do bólu prawdziwe cytaty...
    Pozdr. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia z bańka mi są śliczne :)
    Zapraszam do mnie :)
    + obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam bańki mydlane :)

    zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam takie bańki do zdjęć już z 2 miesiące temu i dalej nie zrealizowałam swojej sesji ;D niech się tylko zrobi ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia : 33

    http://vanilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia :)
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia! :D

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajneee:)

    właśnie mi podsunęłaś pomysł :P

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dawno nie puszczałam baniek! Super zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń