czwartek, 26 lipca 2012

This is not funny, give my heart back.


You cry, but you don't tell anyone.


Nie, nie żałuję niczego, ani tego dobrego, co mnie spotkało, ani tego złego-wszystko jest mi obojętne.


Niesamowite jak ludzie potrafią się szybko zmieniać.


Najtrudniej jest ukryć ból.


I hate people who change their woices when they say something important.


Kiedy mija w Tobie etap dziecka?
Gdy deszcz nie kojarzy Ci się już z dobrą zabawą w kałużach, tylko z mokrymi włosami i przemoczonymi butami.Gdy boiska nie służą już do zabawy w berka i grania w piłkę, tylko do picia na trybunach.Gdy płacz nie jest skutkiem rozbitego kolana tylko złamanego serca.
Gdy wszystko jest tak cholernie trudne i niezrozumiałe.


Zapraszam do polubienia: 

6 komentarzy:

  1. Ech, jestem już "dorosła" (ale nie "cała")... ;)
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, chyba minął mi etap dziecka :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjecia! Hmmmmm ja dzieckiem czuje sie nadal :D buziaki, zapraszam na nowy wpis ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. your sentence is sad but full of true <3

    OdpowiedzUsuń
  5. I have been looking through some of your older posts and really like your blog! Come by and let's follow each other ;)! xx

    OdpowiedzUsuń